lördag 22 augusti 2009

Ännu mera mössor :)

Mina mössor blev visst en hit har fått ännu fler förfrågningar så de har varit fullt ös på maskinen nu i helgen :)

Fick även en önskan av 1 av Hampus vänner att jag skulle sy en mössa till honom, visst gjorde jag det. Den blev skit bra måste jag själv erkänna... Thank´s Jimmy :)

Har även fått gjort en till en bara 1 månads bebis från Stockholm, hoppas den passar Kim :)



Glad ägare av en Super Nova ;P

Mössan från sidan..

Zedrick med sin nya mössa :) (hoppas ja stavade rätt)


Lilla bebisen´s mössa..

5 kommentarer:

Maria sa...

Vill du sy två till =)

Nena sa...

a de vill jag gärna :) har du msn?? lägg till mig så kan vi prata där om tyger o så.. helle_helena@hotmail.com

Jimmy sa...

Thanx Nena! =) Skitnöjd! Ser fram mot nästa.. :P

Nena sa...

Va bra Jimmy det glädjer mig. Den blev bättre än ja trodde, blev lite nervös att göra en stor först men den vart ju bra.. Se om den raggar mer folk ;)Du kanske får provision hehe ;P

Jimmy sa...

Jag kan ta betalt i mössor vet du.. Inga problem..!! =)