onsdag 14 oktober 2009

Dålig på att blogga..


Hua va jag är dålig på att blogga, tiden bara springer i väg och jag tycker jag gör nått jämt.

I går var det först mamma träff med familjegruppen hemma hos mig denna gången, alltid lika trevligt och träffas och man är nästan slut när vi skiljs åt hehe

Sen blev det Karlstad för att träffa svärmor och Hampus syster som flyttat in i ny lya där.
Blev först en sväng till IKEA och sen blev vi bjudna på Mongolisk restaurang av svärmor, såå gott och man fick plocka vad man ville ha så wokade kocken åt en *mmmmm*

Sen var vi alla 3 helt slut speciellt Nova efter en lång och fartfylld dag..

2 kommentarer:

Hanna sa...

Mums vad gott....ja, Jonas och jag har också ätit där några gånger...mycket fräscht!!

Maria sa...

Dit gick man många gånger och åt efter att man hade skrivit en tenta. Lyxigt att få äta hur mycket som helst =)