måndag 23 november 2009

Tiden går fort..

I går var det 1 år sen jag och min älskling befann oss i Loka Brunn och förlovade oss, kan inte fatta att tiden går så fort. Älskar min gubbe massor och är så glad att han är min BARA MIN!!!

Sen Nova kom tycker jag tiden bara rusar i väg, på både gott och ont.

Har nu börjat inse att Nova inte är en bebis längre utan börjar bli en liten tjej, hon står nu upp jätte bra med stöd och krypandet är nästan ett faktum :P

Hade ju 25 års fest här hemma i fredags vilket blev jätte lyckat de sista gästerna lämnade vårat hem 04.30 *hehe*
Var jätte trevlig och roliga människor tack för att ni gjorde min kväll så kul

Nova sov borta för första gången, premiären blev hos hennes mormor och morfar.
Det gick super bra och det hade inte varit några problem och det känns super skönt!!

Inga kommentarer: