söndag 26 september 2010

Helgen..


Min lilla tjej har varit sjuk hela helgen feber o förkyld :(
Lilla fisan så synd om de små när de e sjuka, känns som man inte får nånting gjort..

I går var jag iaf till Krhamn på klass återträff vi var hela 8 st med mig i från våran klass haha ja ja så kan de vara kul o se dom som kom :)

Va många som kom fram och berömde allt jag syr, både killar och tjejer.. Det var så kul att höra och kul att veta att så många kollar min blogg :)

Själv va ja nykter så ja körde så blev inte kvar så länge är ju en dag i dag med.. Usch börjar känna mig gammal, orkar inte alls som man gjorde för bara några år sen. Att bli mamma har tagit på kroppen :) Skönt iaf och vakna utan att vara bakis :P

Men orkade inte åka hem ändå så det blev att ja sov över hos min bror :) Alltid kul och umgås lite med familjen <3

Inga kommentarer: