tisdag 5 juli 2011

Dålig på att blogga

Jag det har varit ganska tyst här på bloggen ett tag nu tycker ja, bortsett från lite småbloggande..
Man skulle nästan kunna tro att ja slutat sy :P
Men det har ja inte.. :)
Fick en ganska stor beställning av en tjej som har tagit mig ganska mycket tid..
Åh tid e inte alltid man har som nybliven 2 barns mamma :)
Måste erkänna jag några nätter haft svårt o sova då ja känt mig
stressad för ja inte hunnit så mycket som ja önskat.
Body och byxor är i st 86
Men nu är jag äntligen klar och fick det skickat i dag, lite har jag redan skickat i väg men här kommer bild på det som skickades i dag :)

2 Solhattar i grodor o röda djur

Byxa o body i röda djur

Byxa o body i lila grodor
(Dessa blev min favvo tyckte de blev så coola)

Body o byxa i gröna djur

Body o byxa i himmelsblå djur

Body o byxa i gula apor

Body o byxa i djungeltyget
Detta tyget e i stretchfrotté, lite annorlunda o kul o sy i :)

Haklapp i döskallar kantat med lime

2 fodral till Iphone

1 Baggy mössa i djungeltyget i stretchfrotté

2 kommentarer:

Wcollection sa...

Oj så produktiv du varit! Massa fint!

Nena sa...

Tackar :)
fattar inte hur du hinner med, du gör ju massor.. Hade aldrig hunnit detta om ja inte hade en sån snäll sambo som tar barnen :P