tisdag 13 september 2011

Äntligen lite ordning o ännu mera tyger :P

Ja jag kan visst inte låta bli att köpa tyg..
Gahhh :P
I dag blev det lite till igen haha men nu har jag satt Stopp (se hur bra det kommer gå)
Så nu får ni bara ÖSA in beställningar så ja får tömma lite o beställa hem mer tyger ;)

I dag har jag även gjort i ordning mitt "syrum"
Såg så rörigt ut i tyghyllan o alla tyger fick inte plats..
Fick ärva ett STORT linneskåp typ av min mormor o morfar, så det bar jag o min käre sambo in i rummet i dag..
Det vägde bly kan ja säga o min sambo undrar varför tjejer e så klena?? haha
Kan säga att det nu e proppat.. Hade mycket mer tyg än ja trodde :)
Och mer tyg är ju på väg.. Hur ska detta gå?!?!
Men just nu ser det städat o fint ut iaf :)

Nej nu vet ni va ni ska göra, välj ditt favvo tyg och skicka mig ett mejl :P
Nu får de nog bli sängen, om ja inte sätter mig o klipper lite inför morgondagens sy timmar...

Ett sånt här stort skåp är nu fullt me underbara tyger..
Fatta att det va tungt o bära..
Självklart va de tomt, men ack så tungt ändå :)


Inga kommentarer: