fredag 25 november 2011

Kläder till mina barn..

I förrgår fick jag ju hem ett lass med nya tyger och just dessa 2 har jag väntat lääänge på (1månad) så äntligen fick jag sy dom..

Blev en klänning till Nova st 104 i min egen designade modell.. Använde mig av ranglan tröjan och förlängde o greja så tillslut fick jag fram ett mönster på en klänning :)

Till Milo har jag länge velat göra en ranglan body men inte haft mönster.. Så ritade mig ett eget.. det tog låång tid och kliade mig i huvet mycket,men jag är nöjd med resultatet och att JAG själv lyckades rita ett mönster.. Klapp på axeln till mig själv :P

Har ju skaffat mig en 3e maskin åh jag måste säga att jag älskar den.. Testade nu att kanta halsringningen och kanterna på body..JAG E KÄR <3
Va fin bodyn blev den ser ut som jag skulle köpt den i butik :P
sen använde jag mig av mina nya färgade knappar (svart, vit, röd)
Inte för att de kommer synas under byxorna men ändå en snygg detalj

Mina små busfrön
Ranglan klänning st 104
<3
Busungen :)
Här ser ni den snygga kantningen och knapparna
Ranglan body st 80 o klänningen st 104

1 kommentar:

Wcollection sa...

Snygg kombo;) älskar tygerna, riktiga godingar du har där!