fredag 16 mars 2012

Lite som inte hunnits bloggas

Här kommer lite bilder på sånt jag nyss skapat men inte hunnit blogga om..
Man kan ju inte hinna blogga om allt o de mesta hamnar ju på Facebook sidan :)

Några härliga vårmössor och ett pannband
På den turkosa mössan är det ett glitter M

En beställt Välkommen till jorden present :)
Allt i detta underbara gröna multistjärn tyget.
Filt 70*80, mössa 4 hörn o en dregglis.

På baksidan blev det detta underbara blå Minky tyget, såå lent o mjukt :)

Hade mina brorsdotter Emmie här på besök och hon ville ha ett pannband o det gröna stjärntyget oxå..
Hon fick dock va med o hjälpa till och göra det :)
åh min lilla gröna plupp på bilden oxå :)

Gjorde denna söta tröja till min yngsta brorsdotter på hennes 4 års dag :)
Raglan tröja i det turkosa tyget med kronor.
För att piffa till det lite gjorde jag en glitter krona o strök fast oxå :)

Min äldsta brorsdotter har oxå fyllt år.. Men till henne va ja lite lat/billigare så jag köpte ett par velour byxor på H&M men pimpade upp dom med hennes namn i glitter :)

Inga kommentarer: