söndag 28 juni 2009

Gårdagen

Eftersom jag bränt mig i solen försöker ja hålla mig borta från den, vilket inte är så lätt :) I går blev det iaf en promenad med Kajsa och hennes dotter då hon ringde och väckte mig och familjen halv 11. (vem sa de skulle bli tidiga mornar med små barn hehe)

På kvällen mötte jag sedan upp Cicilia och hennes familj vid hund badet, så Hera och Atlas skulle få busa lite. Hon är så söt Cicilia´s lilla Svea, Nova var dock mest trött och grinig men hon hade varit vaken länge och kunde inte sova när det hände så mycket nytt omkring henne. Men hon somnade som en stock nästan när vi kom hem =)

När jag skulle lägga min skrutt trampa jag på en geting som låg på matten bredvid hennes säng. Fy f*n va ont de gjorde!! Hatar getingar och min stackars fot gjorde jätte ont :(

1 kommentar:

grodan bolls blogg sa...

åh vad hn är söt. hoppas att du är bättre i foten idag. Var det du som gick förbi här i går och hälsade när jag gungade barnvagnen?