torsdag 15 januari 2009

Hickande bebis =)


I dag har de varit ett väldans hickande på min lille bebis i magen :) Mor o far va här på besök i dag, de körde hit en massa gammal bröte ja hade kvar hemma hos dom så nu e de fullt i garaget.
Så mamma fick känna den lilla hicka där inne, hon brukar ju annars inte röra sig ett dugg när man vill att nån ska känna men nu fick hon känna henne hicka iaf :)
Sen blev de lutfisk o fika *mmm*

Tidigare i dag va ja hos läkaren fick heltidssjukskrivning nästa vecka.. *skönt* sen ska ja tillbaka o jobba 2 v sen går ja hem på havandeskapspenning. Se om ja kommer klättra på väggarna sen innan bebis kommer hehe fast finns ganska mycket här hemma o dola me så..
Sen efter de va ja till en sjukgymnast, ska börja vatten gympa lite se om de hjälper mot min värk. Bättre o simma i deras varma basäng gratis än att gå o bada kallt i badhuset o betala dessutom..

Nyss ätit tacos me min löve o väntar nu på att filmen vi ska se blir klar, sen blir de nog sova för ska upp 5 i morn o till jobbet.. gött me helg snart iaf..
ha de gott så länge.. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hej ,, hoppas allt är bra - ? Gå in ohc kika på min lilla alva på min blogg :) www.missmichaela.blogg.se och lämna en liten kommentar :D