tisdag 13 januari 2009

Så spänd mage..

Åh nu har ja kommit in i en väx period igen tror ja magen e sten hård o de spänner i drar i den hela tiden.. Känns som ja ska spricka, ett under att man inte gör de hehe..
Tiden går fort nu tycker ja redan i v 28 veckorna bara rullar i väg och snart får ja hålla mitt lilla mirakel i min famn för första gången *längtar*
I söndags fick min gamla barndomsvän en liten tös.. Måste åka o snoffsa på den snart =)

Har varit tufft på jobbet nu även om ja bara går halvtid, ryggen tar kål på¨mig vissa dagar knappt ja orkar ut me vovven. Men de e bara o kämpa på de e de värt..

Hade jenny här nyss på en fika de e nice. Tur e väl de me annars hade ja väl gått o lagt mig redan haha.. kommit in i ett trött period igen.. men men.. De e väl nu man får passa på o sova medans man kan antar ja :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh! Det är inte lång tid kvar förrän lilla bebis tittar ut! :) Fin bild också på magen!Det går ju så snabbt!
Va skönt att gå ner till halvtid... Kan inte heller vara helt lätt till råga på allt att tampas och orka med såna som Freddo mfl om dagarna;)

Nena sa...

haha Fredrik e ingen fara finns andra som e värre ;)fin säng ni gjort riktigt imponerad.. får ta o ses snart vore skoj..

Ellas Mamma sa...

du har fått en utmärkelse i min blogg :)