onsdag 24 juni 2009

Tillbaka hos mor o far..

Ett jäkla rännande här av mig och Nova nu när solen skiner :)
Var med mamma och hälsade på i mormor och morfars stuga, även mina syskon barn var med.
Var en toppen dag i solen och självklart har jag bränt mig :( Mina syskon barn skulle följa med ut och sova hos min mor och far så jag och Novalus följde med vi oxå igen hehe..

Börjar längta hem lite till min älskling som jag inte sett ensam nu på länge, då jag dagarna innan hade med mig min brorson hem i 2 nätter.
Så när jag kommer hem nu här näst får det nog bli lite mys med bara familjen, men i morgon bär det först av till Örebro med mamma och Nova för lite shopping :P

Hoppas ni har det bra alla där ute i solen och är smartare än jag som inte lärt mig sola lagom än fast jag snart är halvvägs till 50 :P
Nova är en ängel som vanligt märks knappt att man hr barn, lite på kvällen bara då är hon lite gnällig och vill gärna bli buren av mamma :)

Inga kommentarer: