torsdag 17 september 2009

Kanske värt att kolla på!!


Jag lever ju som sagt me hälsogurun själv som alla som känner oss vet. I går fick jag denna läng skickad till mig att kolla på.

Som några av våra bekanta vet så är våran lilla Nova inte vaccinerad (påhopp om detta undanbedes) och hon kommer även inte att få svininfluensa vaccinet.

Efter att min sambo har pratat mycket om detta med bekanta som börjat bli nyfikna så lägger jag upp denna blogg länk här så ni kan läsa om detta.

Hoppas ni får er en tankeställare, vid frågor ni kan få om detta finns vi här..

Vi kanske är en knäpp familj som tar risker om vårat barn, men detta har utvecklas snabbt nu och kanske om nått år är det ni som är knäppa som gett era barn detta!!

Jag dömer ingen och hoppas ingen dömer mig!!

http://www.zarahssida.se/blog.php?bid=709

1 kommentar:

sofie sa...

folk ska f*n inte lägga sig i va man gör me sina barn men ändå gör de det... Tycker väl alla gör som de vill själv vet ja inte ett skit om denna svininfluensa o ja tänker inte ta reda på ngt ja ser hur folk runt omkring e...herregud enligt vissa ska man inte ens gå utanför dörren.. ne stå på er för ni gör de som e rätt för er ja tänker inte heller vaccinera mina barn mot de.mvh sofie