torsdag 11 mars 2010

Bakat..

Blev som vanligt inte som jag tänkt mig när ja försöker mig på nått, att det ska vara så svårt???
Men det får duga som det blev, bakade mini cupcakes då det blir så mäktigt med stora..
Hade tänkte att göra så det såg ut som små spindlar som ja sett på en annan blogg, med ben o ögon på men de såg ut som skit så det fick bli vanliga tråkiga med strössel ist.

I dag på förmiddan var vi även och hälsade på Kajsa o lilla Becka bus, hon har börjat gå bra nu så snart kommer de väl springa i kapp :)

Nej nu får det bli lite slappa i soffan tror ja är super trött, men skönt att veta att jag har nått bakat iaf. Vet att det är att va ute i god tid men man vet aldrig vad som händer eller om man har lust att baka när det är dags..
Önskar er en trevlig kväll..Blev en turkos och en ceris variant :)

XOXO Nena

4 kommentarer:

therez sa...

dom vart ju jättefina =) lite prinsess-stuk tyckte ja me färgglatt... =)

Nena sa...

haha tackar har ju en prinsessa så :)

emmie sa...

åååå du är duktig på att backa jag jilar faktis dina capkejs du får backa så får du komma hem till mig så får jag smaka en hhehehe

Nena sa...

Finns massor här emmie som du kan komma o äta.. snäll du e lilla stumpan kram på dig