måndag 15 mars 2010

Lånat kamera/ Lek & buslandet

Var hos min mor och far i går på mat, trevligt och mycket gott.. Är så sugen på att köpa mig en systemkamera är ju kul att fota och ta fina bilder när man har barn.
Är ju ingen mästerfotograf men övning ger väl färdighet :P

Fick iaf låna med mig pappas kamera hem (de kunde man inte tro) dyr som satan så ja behandlar den med varsam hand :) Men ska låna den ett par dagar för och se om ja vill ha mig en sån eller om det bara är en fix ide, är ju ganska stor att släpa runt på.

Men nu går ja och fotar som en galning hahah såå kul men Nova är ju inte still så hälften får man ju ta bort..

I dag bar det av till Lek & bus landet i Örebro, var jag och Nova, Sara och Tilde, Sofie och Noah och Emelie med sin Ines. Var fullt ös kan ja säga och Nova var så trött när vi kom hem.
Blev en lyckad dag tycker jag som ja gärna gör om. Tack tjejer ♥

Busungen..

Nybadad..

Tilde & Nova ♥

Nova och Ines

Godingen Noah :)

Jag och Novis

5 kommentarer:

therez sa...

va kul me lek å bus landet.. hade tänkt åka dit nån gång när gabbo lärt sig att gå ... =)
jätte fina kort du tagit, en sån kamera kanske e' värd att investera i ..

Nena sa...

De har kul där även om de inte kan gå, Ines och tilde kan inte gå men de kryper runt för fullt :)

therez sa...

jaha, men dåså.. får ta å dra dit nån gång i se gabbe löpa amok i billhavet eller nåt.. haha

Sofie sa...

å vad gulliga dom e dom små trollen=) Tack för en trevlig stund, Noah å jag hade jättekul, han somna som en stock i bilen=)
Hörs nån dag...kram

emmie sa...

oj ni hade de värkliget kul där i lek obuslandet jag och min familj har varit där en gån förut men nova var ju jete glad på dom bilderna du lyckates få på hene hehe puss och kram från emmie