söndag 18 april 2010

Helgen

I fredags var min käre bror med familj här och det blev grillning och lite vin på det, så trevligt att umgås med familjen.

Sen kan man säga att vi spenderat helgen med vårat bästa par Ida & Pierre + lille Oliwer.
I går kom de hit på lite middag och dricka, blev många skratt och lite sällskaps spelande.
I dag blev det söndags middag hemma hos dom, se va länge de dröjer innan vi tröttat ut varann haha..
Längtar dock till sommaren då vi planerat att ta en helg i kolmården, I LOVE Kolmården.
Kommer bli så mysigt tror och hoppas jag men va annat kan man ha med dessa underbara människor :)

Nu är helgen slut och en ny vecka tar sin form i morgon i helgen har jag sytt som en tok så nu äntligen är jag i kapp. Känns bra så man slipper låta folk vänta på sina mössor.
Nej ha en trevlig vecka mina vänner och jobba lugnt ni som ska det själv hoppas jag på fint väder så ja kan steka lite :P
Äpple e gott

Spel tajm :)

Ida & jag


2 kommentarer:

Slim sa...

Om ni spelar risk så lär det ju inte bli många fler trevliga middagar... :P hahaha

Ida sa...

hahahaha..ja måste säga risk va ett trååååkigt spel :)

Tack Helena för dina värmande ord om oss! Va du är snäll!!!