torsdag 29 april 2010

Senaste bebiskittet

Denna beställning är till en av mina största kunder och hon ville ha tema vitt och självklart skulle hon få det :)
Som det ser ut är det en liten tös som kommer att få gosa i detta kitt men man kan aldrig veta hehe..

På filten valde jag då vit velour på baksidan blev super fräsch och fint, på snutten gjorde jag en lite ny variant som jag själv tycker blev riktigt bra.
Gjorde bara 2 små inslag av den vita velouren för mysfaktor men baksidan är det samma vita tyg med silver prickar på så den blir lite tunnare.
Här kommer bilder :)

Filt, snutte och mössa

Detta är du snutten :)

2 kommentarer:

Fia sa...

Tack söta du för bullarna... De var asgoda och tog slut på ett litet kitt!!!
Glöm inte bort att jag vill ha en turkos mösssa med de vita molnen på och den nya formen...=)
Puss o Natti

Nena sa...

Va så lite så stumpan bra att de gick o äta :P
Klart jag inte glömmer fast så yr ja va igår så förstår ja att du påminner mig mohaha
puss påré :)