onsdag 25 augusti 2010

Hejsan

Syandet har legat lite på hyllan då jag och Nova varit hos min mor och far och hälsat på i några dagar. Men så fort jag postat detta ska ja sätta mig i sy stugan igen, Håller på med ett mys sätt till ett syskon par det kommer bli såå gulligt hoppas jag hinner klart det i dag så jag kan blogga om det i kväll..

I går var jag mamma och Novisen till Karlstad för lite shopping :)
Blev en del handlat till Nova iaf och mamma handlade en del på Ikea.

Här kommer Novas fynd..

Hon behövde ett par nya skor så fick bli
dessa som passar jätte bra till hennes höst P.O.P jacka.

En röd vinter jacka, såå snygg..(dock dålig bild)

Jeans leggings med på sydda lappar, blev helt kär i dessa
och hon blev så söt i dom :P

Närbild på de på sydda lapparna

Blev en kombinerad klänning och tröja, man kan använda båda för sig..

Mamma´s hjälpreda :P

Klänningen på..

Inga kommentarer: