torsdag 21 oktober 2010

Bebis

Sy verksamheten har gått riktigt trögt nu sista tiden har inte haft nån lust eller ork alls. Dock beror det på nått positivt för min del vi ska nämligen blir 4 i familjen nästa år :)

Så tycker ni att jag är seg och det tar tid så är detta varför och jag hoppas ni har förståelse med det. Ibland tar det lite tid, men hoppas tröttheten ska vända snart och jag får mer ork.

I dag har vi varit och tittat på vårat underverk för första gången och allt känns nu mer verkligt.. Jag är så lycklig och längtar efter att få se vem som gömmer sig därinne i magen :)


Vårat underverk nr 2

6 kommentarer:

madeleine sa...

stort grattis!! va roligt och framförallt mysigt!

pia sa...

nästa bestemors gos på väg man tackar, men sen tar vi en paus eller? massa kramar

maja sa...

Å myys!! :) Ja tror att bestemor kan vara lugn. 4st bestemors gos räcker nog för e tag skulle jag tro ;)

Krillas Krusiduller sa...

Va glad jag blir för er skull!:) Stort grattis ännu en gång! Kram Christel

Kicki sa...

Grattis!!

Carolina sa...

Grattis gumman, vad roligt för er. Kram