tisdag 26 oktober 2010

Sytt

I dag fick jag lite av min sy lust tillbaka *Härligt*
Så det blev en del sytt, här kommer lite bilder på lite av det jag han sy i hop.

Nu börjar tröttheten släppa lite tror ja, men dock förkyld igen..suck.. Tycker alltid det är nån här hemma som är förkyld, men så e det väl när ens prinsessa går på dagis :)

Min vän och älskade frisör Fia ville ha ny mössa till sin prins, sen väntar hon även en prins i magen och självklar ska pojkarna matcha. Så en mössa till liten o stor och en snutte till lillen med :)

Hennes syster fick för några dagar sen en liten dotter och självklart ska även lilla Amanda ha SuperNova

Sydde en mössa till Nova i detta härliga velour tyg, värmer lite mer än trikå tyg och är så mjukt och mysigt :)

1 kommentar:

Marina sa...

Fina mössor! Jag kanske inspirerade dig lite igår att komma igång att sy igen ;-). Skönt att tröttheten börjar släppa lite men det är ju extra jobbigt att vara förkyld när man är gravid.