tisdag 7 april 2009

Billig hund!!

I går var inte min kära Hera lika uppskattad haha.. För en stund iaf, var ute i våran trädgård och skulle fixa lite. Då fick hon syn på en katt längs staketet och naturligtvis flög hon över och efter.

Dum som jag är gjorde jag ett försöka a
tt springa efter dock inte lätt när man är höggravid med 5 dagar kvar och benen fulla i vatten. Men över staketet kom jag iaf och igenom häcken (grenar i hela håret) men tror ni hon lyssnade på mig?? NEJ!!!

När jag äntligen hittade henne fast på en annan gård trodde jag att nu var de klart, men så fort jag fått ut henne drog hon igen. Denna gång under en gran där det ligger en fet, mjuk BAJS som hon började käka på (äckliga hund)

Men efter det fick jag tag i henne, trött, lerig och ont överallt släpa jag hem henne. Hade nån frågat om hon va till salu just då hade hon inte varit dyr kan jag lova..

1 kommentar:

Maja sa...

haha.. din stackare :) konstigt att inte vattnet gick efter den löpningen ;) kraaam