måndag 20 april 2009

Börjar bli mänsklig igen =)

Åh va skönt nu börjar jag få min kropp tillbaka, gick ju upp väldigt mycket i vikt speciellt på slutet då ja samlade på mig sjuuukt mycket vatten. Ni som känt på mina vader vet va ja snackar om :S

Gick upp ca 20kg (helt sjukt mycket ja vet) men nu 10 dagar efter att våran prinsessa kom har ja redan gått ner 16 kg *tjoho* Så nu är det "bara" 4 gravid kg kvar men sen har ja 10kg till som ja vill ner, som ja samlade på mig innan *hehe*


Men de tar vi sen när allt på mig är återställt så att säga, stramar och gör lite ont på ett viss
t ställe men de helt klart på bättringsvägen. Så snart blir det lååånga promenader med Nova och Hera.

Så skönt nu med när våren äntligen är här med, känns så skönt att kunna gå någorlunda, kunna börja sig ner utan att magen tar emot..

Livet är härligt och jag älskar det!!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Snart är du som ny igen gumman...*kram*
Tänk vad fort de små liven ändrar utseende..hon blir bara sötare och sötare...måste snart komma och klämma lite på de goa kinderna *L*
Kram Hanna

Shirin sa...

Visst är det underbart när lyckan kommer smygandes :D:D

Och man blir bara lyckigare och lyckligare!