onsdag 15 april 2009

Fullt ös..

Mor & dotter (något blek o trött)

Har varit fullt ös här nu i 2 dagar massor med folk och det har gjorts något nästan hela tiden.
I går tog jag och min svägerska Maja premiären på stan med Nova, var tvungen att köpa amnings BH och nån bra tröja att amma i.

Sen kom svärmor och Hampus 2 andra systrar hit, så svärmor hade lagat mat o tagit med super gott (tack)
Sen klippte Malin mig och Hampus och färgade mitt hår =)

I dag kom min familj och hälsade på, man känner nu att man börjar bli trött och sliten av allt som görs hela dagarna så i morgon får nog bli en ganska lugn dag.
Hoppas på att solen kommer så jag kan sitta med min lilla familj på våran altan och bara njuta av livet :)

3 kommentarer:

Maja sa...

ååh.. vilken fin bild på er =) Du ser så pigg och fräsch ut fastän det bara var dagar sen du födde henne. Hoppas ni får en lugn och mysig hel dag med familjen imorgon!! //kram Maja

Anonym sa...

Grattis! Vilken jättevacker tjej ni fått! Och du ser jättefräsch ut!
/ Anna, Ville & Vilda.

Anonym sa...

Hejsan! Vill bara önska grattis till underverket, vilken liten goding=)

Kram från Jonas, Jojjo & Casper