söndag 3 april 2011

En salig blandning :)

Här kommer lite bilder på saker jag gjort som inte har bloggats om ännu :)

Här är några namnmössor. Överst 2 st enf. av Baggy modell, de 4 undre är men 4 hörn.
2 enfärgade och 2 men stjärnor :)

Nova hjälper mig o räkna dom så jag inte glömt nån :P

En kompis till mig har köpt en liten rosa soffa till sin dotter.
Självklar måste hon ha SuperNova kuddar och en stor filt i soffan :P

En "liten" beställning på en stor filt, 3 snuttar, 2 mössor av den raka modellen
ett Iphone fodral, 1 pannband barn :)

Detta ska Novas BB kompis Inez ha och hennes kommande lilla syster.
Allt är i det fina rosa Ooga boga tyget..

Mössa och matchande scarf/dreggel i den fina tyget med bilar på till en liten prins.
Mössan är av Baggy modellen min nya favorit modell :P

2 kommentarer:

Carro Bergvall sa...

Åhhh, vad fina klänningar;)Blir nog att beställa en sådan sen;)

Och våra mössor med stjärnor ser toppen fina ut, längtar till mina små älsklingar får prova dom hemma;)

Mvh/Caroline.B

Helena sa...

Va kul ja jag hoppas du blir nöjd, snart har du dom hemma :)