torsdag 14 april 2011

Inte bara jag som e möss tokig

Inte så konstigt kanske att jag är galen i mössor när jag syr själv, min sambo brukar fråga hur många mössor vår dotter verkligen behöver?? Men vadå hon e ju min reklam o jag måste ju ha en i det tyget o det o det :P Hahaha
Tur jag får en liten till snart att sy till..
Blev iaf kontaktad av 2 mammor som måste va lika tokig som jag i mössor, de beställde 4 mössor var till sina barn.. De har alltså 1 barn var :P Härligt att det finns fler som jag hihi
Här kommer bilder på dom :)

Till mamman med en dotter blev det de nya urläckra röda tyget men stora vita prickar
flower power, ljusrosa apor och rosa stjärnor :)
Matchande dreggel/scarf till alla, dock har hon beställ flower power scarf sen innan :)
Alla mössor är av Baggy modellen

Den andra mamman har en prins och detta blev hennes val :)
Ljusblå apor, gröna ugglor (me love) aqua Ooga boga och turkosa stjärnor.
Och matchande dreggel/scarf till alla..
2 Baggy till V o 2 med 4 hörn till H

Så nu kommer barnen ha lite o byta med i vår.. UNDERBART!!

Inga kommentarer: