torsdag 28 januari 2010

Dålig uppdataring..

Ja jag har inte riktigt haft tid känns det som, min gubbe har börjat plugga och är borta mellan 8-16 varje dag vilket jag inte är van vid.
Tar lite tid att komma in i rutinerna här hemma när man inte är van att ta hand om hus, barn och hund helt själv.
Även om ja tyckt ja gjort mycket själv innan ;P

Va i går i väg och fixa mina naglar åh så snygga de blev, kul o få känna sig lite kvinnlig i all min grabbighet hehe
Nova blev passad av faster Sanna och det hade gått super bra så skönt när de blir så, åh tack för hjälpen gumman!!

Novas sömn rutiner har nu äntligen vänt och det går super bra att lägga henne *peppar peppar*
Bara och hoppas det hänger i nu, så skönt när allt funkar som det ska :)

Nej dags att hoppa in i duschen och få bort kvällen tränings pass från kroppen.
Trevlig kväll på er

Mina nya fina naglar

2 kommentarer:

Syster Yster sa...

Nice Gumman... :)

Christel sa...

Snyggt !! :)