onsdag 20 januari 2010

Uppdatering..

*Nova hade ju gått ner lite över 1hg sist på 9 mån kontrollen så var i väg på en extra igår och träffade en läkare. Hon hade gått upp hela 10gr sen sist hehe men åt rätt håll iaf.
Han sa som jag själv trodde att det nog var att Nova är så snabb i utvecklingen och en sån aktiv flicka så det inte var någon fara.
Får väl se hur det utvecklas nästa gång vi ska dit, hon verkar inte ha ärft min kropps form iaf (tur för henne)

*I helgen som var sov jag nån natt hos min kusin och hennes kille själv, konstigt och inte ha med Nova men ganska skönt att kunna prata och slappna av med.
Fick mig en timmes massage av Jennie med såååå gött, men fan va ont ja hade dan efter :S

*I går var jag och gubben ute själva på restaurang blev en plankstek
Tror det var över 1 år sen om inte mer han och jag var ute.
Så det var trevligt att kunna äta i lugn och ro tillsammans för det är inte lätt med en liten dam i huset som är galen i att äta *hehe*

*I kväll ska jag och Nova åka till hennes mormor och morfar och sova då mormor är ledig och längta lite efter oss. Lämnar gubben hemma att passa hund och hus :)

*I morgon är det träning längtar så då jag missade matchen i lördags :(
Ha det gott.. kram på er..

Inga kommentarer: