tisdag 5 januari 2010

Mitt 2009

Tänkte ja skulle skriva lite vad mitt 2009 innebar då detta nog är mitt händelserikaste år hitills

* Jag var gravid.
*Jag födde min älskade dotter Nova till världen ♥
*Se alla min dotters framsteg!
*Jag träffande ny vänner igenom min dotter.
*Jag började spela fotboll igen med ett underbart gäng :)
*Jag fyllde 25 år!!!
*Blev uppsagd på jobbet.
*Var mamma ledig *underbart*
*Shoppat mycket onödigt och nödvändigt :P
*Fått se all underbar snö.
*Firat jul med dom jag älskar
*Tagit upp kontakten med gamla vänner.
* Fick ett litet tråkigt slut på året men hoppas bli klokare av det.

Ja det var väl i ganska stora drag mitt 2009, ett ganska bra år får jag väl påstå :)
Ska bli spännande och se vad 2010 har att ge mig, hmm konstigt det var att skriva de..

Inga kommentarer: