tisdag 12 januari 2010

Mitt gamla jag

Hittade denna bild på en gammal sida jag hade, den är ca 4 år gammal och är tagen när jag och Hampus nyss träffats..
Tänkte att ja varit så smal o fin och att jag nu tillåtit mig själv att säcka i hop så :S
Nej nu fan får det vara nog så där fin vill jag ju va igen att det ska va så jävla svårt att låta bli allt gött..
Nej får bli ett försök nu igen, kan ju inte annat än lyckas eller misslyckas :P

Har nu varit lite ego och lagt den som bakrundsbild på min dator se om det kan peppa mig lite då ja kommer se den varje dag..

Hoppas på att få säga hej då till mamma kilona och alla gamla sluta röka kg!!!
Dags att ta tag i mitt liv är ju bara jag själv som kan bestämma hur det ska va!!
Hejja hejja mig :)

Vart tog denna Helena vägen lixom??

5 kommentarer:

Kristin... sa...

Jag tycker Helena är lika vacker nu som då!

Men jag ska hejja på dig och hålla tummarna för dig!

I mina ögon är du i alla fall världens hetaste morsa. ;)

Nena sa...

haha fan va du e snäll gumman :)
tack kram

Sofie sa...

vilken puma=) Men det e du förstås fortfarande stumpan!!
Nu kör vi easyline stenhårt då?=)

Nena sa...

haha puma ja du.. ja jag tränar gärna finns de nått annat du e sugen på me?? e lite sugen på att kanske köpa ett månadskort o kära stenhårt en månad o testa :P
är du på??

Carolina sa...

Du är ju vacker nu med gumman! Men visst man känner bäst själv när man trivs... jag kämpar med det sista jag med. Vi får peppa varandra. Kram från Carolina