måndag 15 november 2010

Förra veckans att göra

Har haft ett projekt länge som aldrig blir gjort för ja har så mycket annat o göra när jag väl får tid att sy. Vilket inte är så mycket tid som jag skulle vilja då ja endast hinner sy när Nova e på dagis.
Men i torsdags tog jag mig tid då min sambo sa till mig att nu e det dags :P

Nova fick en puff av sin farmor i julklapp men den höll på att gå sönder så innan den gjorde det så sydde jag en ny :)

Puffen före här ser ni ett av hålen va några till :)

Puffen efter :)
Använde mig av 2 tyger ett vitt bomullstyg och detta rosa med apor för att det ska hålla lite bättre (hoppas jag) Ist för en puff blev det en stor puff kudde.

Nova blev mer än nöjd :)


2 kommentarer:

Marina sa...

Så fin den blev! Evelin har också en sådan puff som håller på att gå sönder, kass kvalite!

Nena sa...

Ja kvalitén va inte så bra på den, gick typ sönder på en gång.. Men nu vet du va du kan göra me hennes puff :)