onsdag 24 november 2010

Vad har hänt..


Här kommer lite uppdatering på vad som hänt under veckan som varit..
Började ju med att min lilla tös fick magsjukan förra veckan o mitt syande fick läggas på hyllan än en gång pga sjukdom. :(
Här kommer lite bilder på vad som har sytts denna vecka m.m

Min vän i Krhamn´s lilla Tyra bus måste ju ha fodrad mössa
+ extra dreggel, haklapp o hennes vän som snart ska
ha en liten beställde oxå med en mössa i det vita aptyget.

I gjordes ett nytt kitt till min vän´s son Oliwer.
Tycker detta tyget är så mysigt :)

Det bakades tårta som ingen ville äta sen då
vi alla fick magsjukan :(

Min sambos syster fick en liten Charlie den 12/11 självklart
ska han ha en egen SuperNova filt med namn på :)
Det gröna moln tyget är i från JNYDesign

Mössa i den marinblå/vit randiga tyget med
matchande dreggel + en helsvart och en himmelsblå
I måndags bakade ja o Nova saffransbullar, så nu e frysen fylld

Inga kommentarer: