lördag 20 november 2010

Magsjukan

Ja här har vi i omgångar legat i magsjuka sen i onsdags då började det med Nova och jag fick hämta henne från dagis. Så på sy fronten har de knappt blivit nått gjort denna veckan.
Men nu tar vi nya friska tag till veckan o hoppas hinna klart me allt ja har beställt :)
Så än en gång ursäktar ja alla förseningar, inte lätt när man har dagis barn.

Så i torsdags va det då min födelsedag hela 26 år gammal och ett steg närmare 30 :S
Firade min födelsedag med lite magsjuka, tårtan va bakad kalaset va fixat. Men fick avboka allt för denna härliga sjukdom :(
Men vem säger att man måste fira på samma vis varje år, men nästa år hoppas ja vi slipper detta firande iaf och hoppas på nått bättre :)

Hoppas ni alla där ute haft en bättre helg än mig, men fått spendera den med min kära familj iaf <3

1 kommentar:

Wcollection sa...

usch, stackare! Krya på er o grattis i efterskott!!!