torsdag 3 februari 2011

Dagens skörd

I dag kom äntligen tygerna från JNYdesign som jag väntat på, så jag kunde göra klart mina beställningar :)

Här kommer först en bild på dagens skörd av SuperNova, fick ju göra lite på alla beställningar då ja inte hade till allt hemma.. Så kan det gå :)

I dag hans det då med en stor filt, 2 snuttar och 6st mössor :)

Här är en färdigställd beställning, va en mamma på Novas dagis som gilla mina mössor (vem gör inte de hihi)
Så fick bli några mössor till familjen, blev en rosa med svarta stjärnor till mamman själv, en matchande till lilla prinsen H och även 2 snuttar till honom. Till tjejerna blev det varsin stjärnmössa, men tjejen som går på Novas dagis ville så gärna ha en lika dan apmössa som Nova har så fick bli en sån oxå :)
Va så kul o se lyckan i hennes ögon när hon fick den på dagis i dag :)

Tyckte dessa snuttar blev så läckra så de förtjänar en egen bild, dock framkommer aldrig färgerna så härliga som dom faktiskt än. Mamman gillar mycket färger så det fick det bli :)
UNDERBARA tycker jag själv o kul o få blanda lite :)

Här är ännu en klar beställning som levererades i dag. Består av 6 olika dregglisar/skarfar,
en snutte filt med samma tyg på båda sidor med tryck och varsin mössa till de 3 syskonen :)
Så nu kommer de alla va vårfina iSuperNova

3 kommentarer:

Marina sa...

Det är inte dåligt vad du syr :-).

Nena sa...

haha nej dom här 2 senaste veckorna har det varit fullt ös.. Men nu tar ja ledigt 1v o åker till Sälen :)
Ska bli såå skönt..

Anonym sa...

Vad kostar en barnmössa med ett namn på? Verkligen mycket fint som du syr =)Mvh Caroline