torsdag 17 februari 2011

Ooga Boga

Här kommer lite bilder på det jag skapat i Ooga Boga tygerna, dessa har blivit lite av en ny favorit för mig tycker de är så söta..

Äntligen fick jag det jag ville ha sytt till våran blivande prins gjort oxå, han kommer bli såå söt

Har i dag testat ett nytt Photo program, mycket pilligt och inte helt nöjd ser jag nu haha
Men ni får ha överseende med det, det blir bättre ju mer ja tränar :P

Detta är då till våran lilla prins i magen
Blev byxor, minimössa och en mina dreggel.
Använde mig av mönstret ja hade till hund dreggeln, satte lime velour bakom så den blir lite mjukare. Till mudd valde jag turkos Jersey från JNYdesign.
Byxorna bakifrån, valde ganska hög mudd så man även kan vika ner den.


Mera Ooga Bogga, de raka mössorna är en syskon matchning
Den andra är till en liten tjej och men en matchande halsduk i den raka modellen


Här ser ni mössa och halsduk på Maria :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men så söta:=) Vad duktig du är!
Jag måste fråga en sak, du kommer ju få ditt andra barn, har du skaffat syskonvagn eller hur gör du?

Helena sa...

Hejsan o tack alltid kul o höra :)
Vet inte hur vi ska göra med syskon vagn vi kommer inte köpa det nu iaf utan väntar o ser.
Vi båda kommer va hemma i sommar o vi har en sulky till Nova och hon e så framåt o vill gärna gå själv. Så ja tror inte vi kommer behöva syskon vagn :)