tisdag 22 februari 2011

Napphållare

Då har jag bestämt mig för att testa att göra napphållare, fick häromdan hem super fina band som ja beställt. Nu väntar ja på ringarna o klämmorna så ska första napphållaren skapas..

Har inte beställt hem till så många då jag tänkte testköra så är du intresserad av en napphållare kan det va bra o säga till i tid :)

Här kommer bild på de underbara banden :)
Nästan så jag måste börja ha napphållare på Nova igen tror ja haha :P

Överst är ett turkost band med musikinstrument, sen har ni ett ljusblått med vita stjärnor och röd kant, äppelgrön med rävar svampar äpplen m.m, rosa med djur blommor och träd, olika färger med olika motiv och till sist ett rött band med rådjur på :)
Bara att välja o vraka :)

2 kommentarer:

Wcollection sa...

Härliga band! Var du intresserad av mitt koftmönster kan vi säkert lösa det:)

Helena sa...

Ja jätte gärna hur går vi till väga du kan väl maila mig helle_helena@hotmail.com :)