tisdag 22 mars 2011

JumpSuit och nya namnband :)

Har 2 st här som jag håller på att göra till 2 grabbar så skoj.. Väntar hem dragkedjor bara så ja kan göra klart dom.. Kommer bli en turkos och en i lime, så kul o göra i andra färger.. Kommer nog även att bli en till till min dotter. Har tagit hem ett nytt sommar snyggt interlock tyg, måste ju pröva o se hur det blir i ett lite tunnare tyg :P

Det är synd att inte alla dessa underbara stjärntyger finns i collegetyg eller tjockare tyg, tror det skulle kunna bli riktigt snygga Jumpsuits :)
Hoppas på att få hem kedjorna i morgon så ja kan sätta fart..

Väntar även hem nya namnlappar, har nu testat en annan leverantör i från Danmark tror ja det va.
har ju tidigare beställt från minanamnband men tycker det tar sån tid jämt och de e dyra..
Så nu håller jag tummarna att dessa blir bra och att de kommer hem snart :)

Tack alla ni som tycker om vad jag gör, kan säga att jag inte sitter sysslolös när tiden finns till :)
Tror snart dock att ja måste sätta stopp, känner att orken börjar tryta o inte lätt me en mega mage i vägen o svullna ben :P
Men som sagt så länge ja inte säger i från e de bara o fråga mig..
HA det så bra alla, bjuder på en bild på några dregglisar/scarfar..

2 kommentarer:

Marina sa...

Borde inte velour bli bra till en jumpsuit? Det finns ju i stjäntyget, just nu finns iof bara lila och röda.

Nena sa...

Jo det kanske de skulle bli har ja inte tänkt på.. dock e de tygerna så dyra jue..
hur går de för dig du syr inte ihjäl dig tills loppisen hoppas jag :)