torsdag 17 mars 2011

Randiga tyger








lila med vita ränder

brun med vita ränder
vitt med rosa smala ränder

vitt med röda smala ränder

rosa o vita bredare ränder

Orange o cerisa ränder breda
Polka rand turkos
Royalblå randig

cerise vit randig

grå o vitrandig
Röd polka
Multi ränder

Lila,rosa o orange randigt

svart med vita ränder
Koboltblå, turkos o orange randigt

cerise o grå randigt
Turkos o vit randig

svarta o vita ränder
1cm ränder
Orange o blå ränder
1cm ränder
Orange randigt
smalrandigt
turkos randigt
smalrandigt
rosa randigt
smalrandigt
Turkos och vit randigt
smalrandigtVitt med mörk cerisa ränder

Vit med röda ränder

Vit med svarta ränder
breda ränder

Himmelsblå och vit randigt
breda ränder

Vit och grön randig
breda ränder

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hopp!!

Jag skulle vara jätte tacksam fall du talar om vart jag köper det grå¨/svarta tyget. Jag har själv haft det, men har slut på det och behöver beställa. Jag beställer från ganska många leverantörer.
Gå gärna in på min sida som är under uppbygnad. www-njtdesign.se
mail:jeanette.tornros@hotmail.com

Tack på förhand
Jeanette

Marie Bourgain sa...

Bonjour

Je cherche un tissus satiné avec des rayures vertes et blanches

Pourriez vous m'aider à commander s'il vous plaît ?


mbourgain@aol.com