torsdag 17 mars 2011

Lite som sytts

Här kommer lite bilder på saker som ja sytt men inte hunnit blogga om ännu, tiden eller orken räcker inte alltid till. Så mycket man vill hinna göra men dagen har inte tillräckligt många timmar :)


Här är bild på ett tikskydd jag sytt till min kompis lillasyster.
Hon beställde ett med rosa stjärnor, jag tog mig friheten att experimentera lite.
Blev en dekorationssöm och lite spets ovanför svansen..
Lite dålig bild men gud så sött det blev :P

Här är ett vuxen pannband till en vän till mig, så hon kan matcha
hennes dotter som har en mössa i samma tyg :)

Sommarklänning i st 116 i Flower power tyget :)

Några av de mössor som gjorts :)

Mössor med namntryck

2 kommentarer:

Mollan sa...

Jättefin sommarklänning :)

Nena sa...

Tack får hoppas den passar tjejen som ska ha den :)