torsdag 9 juli 2009

Familjedag på Marieberg/Örebro

I dag sa Hampus till mig att jag skulle få en överraskning, sånt gillar jag ;P
Så när vi satt i bilen efter att vi käkat mat hos hans farmor, frågade han mig om jag kunde åka ett par mil?? Självklart :)

Då bar det i väg till Örebro och till Marieberg köpcentrum *tjoho*
Fick mig en stor slant att gå och bränna på vad jag ville, men jag har så svårt att handla till mig själv nu för tiden.

Dels känner jag mig så stressad för att gå in i provhytter då jag har Nova plus att det inte är så kul och köpa kläder nu när jag inte riktigt är nöjd med mig själv.
Men när jag har slutat amma sen har jag tänkt att jag ska unna mig en dags shoppa utan Nova med mig, då jag kan handla i lugn och ro..

Men självklart blev det en hel del handlat till Novisen :) Usch ja måste skärpa mig handlar alldeles för mycket och för onödiga grejer. Dock har jag nu köpt i en större storlek så hon kommer ju kunna ha det länge och så är det av bra kvalitet. Kanske är bra att jag börjat köpa lite dyrare kläder då blir det inte så mycket *hehe*

Tack älskling för en trevlig dag *love*

Inga kommentarer: