fredag 24 juli 2009

Tack min älskling..

I går var det ännu en fartfylld dag här hemma. När vi vaknat ätit och kommit i ordning var det dags för mig att åka och fixa mina naglar så de skulle bli fina till dopet. Min snälla älskling tog då Nova och skulle ha henne tills det att/eller om det skulle bli panik mamma längtan.

Är inte så lätt att få naglarna fixade samtidigt som man måste underhålla en liten bebis.
Var det längsta jag varit från Nova slutade med att det tog 3 tim från att ja åkte tills jag kom hem, men Hampus klarade det toppen han är en super pappi ;)

På kvällen kom min kusin och hennes kille hit, då Jennie hjälpte mig färga håret, så nu är jag redo för dopet..

I dag ska vi ju på Hampus farfars begravning, känns tråkigt.. Så en varm tanke till honom och må han vila i frid.


Tack älskling för allt jag fick göra i dag.

Inga kommentarer: