fredag 10 juli 2009

Hittade detta inlägg på familjeliv..

"Jag träffade en karl på krogen för några månader sen. Han uppvaktade mig väldigt mycket och vi har hamnat i säng ett par gånger sen dess ( dock inte första kvällen ). Han är väldigt snäll och trevlig, ganska bra i sängen och har GOTT om pengar.

Han har en hög chefsposition i ett välkänt företag och lever ett fint liv. Han bör
jar dock bli lite till åren ( 43 ) och tycker det börjar bli bråttom med familj. Eftersom vi kommit bra överrens och tycker om varandra, dock inte kära, så har han erbjudit mig en deal; Jag får 50 000 kr i månaden i två år om jag gifter mig med honom, och aktivt försöker få barn. Sen är det själv upp till mig om jag vill fortsätta mitt liv utan honom.

Vad är det för sjukt förslag??? Finns det verkligen människor som ger såna förslag till andra människor?
Jag börjar själv komma upp i den åldern då det känns vettigt att börja snabba på med barn ( 32 ) och skulle inte ha något emot att få en liten en.... Men är det rätt att göra det tillsammans med honom? Som jag inte är kär i, en ändå trivs väldigt bra med... Hjälp!!!"

Va sjukt undrar om jag skulle kunna göra en sån sak (om ja inte hade min underbara man och dotter) men det tror jag faktiskt inte.. Fast 1,2 miljoner lixom.. Jag skulle nog vilja ha känslor med, jag är ju en sån familje människa och vill ha en fast kärnfamilj livet ut som det ska va. Fast det finns ju ingen garanti att det håller även om man är kär,men kanske är större chans.

Det kanske är bättre och bli "bästis" med en kille man trivs med och skaffa familj??.. Fast nej jag tror nog på kärleken, men vilken grej att bli erbjuden så mycket
pengar då måste han verkligen va desperat??? Undrar hur man skulle reagera på nått sånt, ja skulle nog skratta och tro han skämtade iaf.. :)

Hahahaha...

1 kommentar:

Unknown sa...

OJ, vilken knäpp skalle, om man ska ha barn så är det väll bra med ett bra förhållande med rätta känslorna osv.
fasst det kanske var ett skämt... bara hoppas..

Är allt bra med dej ?

Kram M