onsdag 8 juli 2009

Lite tuff kväll..

Världens goaste Nova <3

I går kväll va inte en av dom bästa kvällarna me att få Nova att sova.. Jag och Nova har sovit ganska mycket hos min mor och far i stugan och när vi sovit hemma har hela familjen sovit nere i gäst rummet i källaren.

I och med detta har Nova fått somna vid min sida ist för att sova i sin egen säng som hon brukar göra. Så i går när vi kom hem efter att ha sovit i stugan så tänkte jag att nu får hon börja sova i sin säng igen.

Men det ville damen inte, vi försökte i säkert två timmar då kl var halv 1 gav jag upp och bäddade ner henne mellan oss och lät henne somna där. Då hon hade skrikit allt hon orka sista halv timmen stackarn :(

Blir ett nytt försök i kväll..

I söndags var jag och mamma till Karlstad och shoppade, blev som vanligt nästan bara saker till Nova. Polarn och pyret är min nya drog haha.. Så där blev det några fynd :S

Köpte en ny overall på P.O.P som hon ska ha till hösten/vintern. Va lite rädd hon skulle växa ur den tills dess men de verkar inte va någon fara *haha*

Kram kalas..

Nova med sina nya P.O.P kanin som hon fick av mormor :)
Och en matschande tröja som jag köpte :)

Inga kommentarer: