onsdag 22 juli 2009

Min lilla tös e sjuk :(

I går kväll fick våran lille tös feber, inte konstigt hon var lite mer gnällig o miss nöjd med sin tillvaro. Hoppas nu på att hon lir frisk tills på lördag då vi som sagt ska ha dop *håller tummarna*

Denna veckan har det vart fullt ös med förberedelser, allt som ska handlas och fixas. I morgon är set att fixa mina naglar *tjoho*, färga mitt hår åka till svärmor med lite grejer och äta middag. Så fullt ös hela dan..

Fredag blir det en lite tråkigare dag då ska vi nämligen på Hampus farfars begravning..
Aldrig kul när nån lämnar en, men han va cancer sjuk så man får försöka se det så att han har det bättre nu och inte lider mer..

Sen på lördag är det då dop för våran älskade Nova Maria Neuenfeldt :)
Dopet äger rum i Kristinehamn i ett kapell där jag och mina syskon är döpte och min mor och far gifte sig, ska bli mysigt :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Får hoppas att eran lilla prinsessa mår bra på sin dopdag, fint med att döpa i samma kyrka som du döptes i.
Tråkit med Hampus farfar, jobbigt i alla fall.

Sköt om dej.
Kram M