onsdag 2 december 2009

Äntligen..


Äntligen har det kommit lite kyla så man slipper detta regn som ständigt fallit nu alldeles för lång tid! Att få vakna upp av att solen skiner ist för detta ständiga mörker är väl underbart, man känner sig piggare och får mer energi.


Nu har Nova som sagt lärt sig att krypa det går allt bättre och bättre, men dröjer nog inte så länge innan hon går heller.
Hon ska stå upp hela dagarna och klättrar sig runt i huset överallt, så nu får man ha koll hela tiden.
Det går så fort nu på bara en månad har hon lärt sig att krypa och att stå själv utan hjälp. Nu låter det även som hon säger pappa, säger man pappa så härmar hon en så Hampus är ju såklart super nöjd *haha*


Om 1 vecka blir Nova 8 månader man undrar lite vart tiden tar vägen??
Snart är det dags att ge sig ut i arbetslivet igen (om man får nått) vet inte om jag vill skulle vilja va hemma med Nova jämt..
Hm eller där ljög jag nog lite, för lite egen tid är faktiskt rätt skönt. :P



Men
jag vet inte om jag skulle vilja jobba heltidsjobb igen, känns lite som alla är så galna i pengar och stressar bort sina liv.

Men ca 75% iaf skulle va toppen för mig mera tid åt min familj, för vad är bättre än att ha tid och ork med dom man älskar.
Vill inte komma hem vid 5 på kvällen laga mat och sen göra i ordning barnen och de ska sova, sen får jag 2 dagar på helgen att umgås med dom.
Nej vi får väl se hur de blir får väl runda av nu då detta blev ganska långt.. :P


Inga kommentarer: