måndag 14 december 2009

Fullt ös som vanligt :)

I helgen har det varit fullt ös igen tycker ja, fast det är bara kul när tiden går fort så länge man är hemma o mamma ledig iaf :P
I fredags blev de bara hemma kväll med familjen framför Idol, rätt grabb som vann tycker ja :)

På lördagen kom min bror och hans familj hit, alltid lika trevligt att se dom.
Blev pizza för gubbarna och barnen och sallad till mig och Hanna (måste ju va nyttig nån gång)
Hampus hjälpte Jonas med datorn som kraschat och vi andra underhöll Nova.

Söndag började med att jag och Nova åkte till Örebro för att shoppa lite :P
Sen kom min mamma och pappa på fika besök och även Jonas och Tobbe dök upp i dag igen.

På kvällen sen kom Sara och hämtade mig och vi åkte till bion och kollade på New moon, riktigt spännande tycker jag :)
Ja det var väl allt tror jag men det räcker för den här helgen iaf :P

Emmie och Nova

Emmie, Tobbe och Nova busar :)

Min kära svägerska och jag :)

Inga kommentarer: