tisdag 8 december 2009

Lite uppdatering..

Har varit ganska så mycket nu ett par dagar så har inte riktigt haft tid att uppdatera här tyvärr..
Mitt lille hjärte troll har börjat krångla så mycket med sömnen nu, så man är ganska så trött nu.


I lördags började dagen med att vi försov oss (inte ofta man gör det när man har barn) sen blev det att stressa i väg till Ölme för att baka peppar kakor med min familj. Är en tradition som vi har varje år att alla barn och barnbarn samlas och bakar, är så mysigt :)



På kvällen sen lämnade Hampus av mig hos Sofia, vi hade tjej mys som bara vi kan. Käkade god mat och en hel del vin :S Lite för mycket av det goda för min del *hehe*
Men det blev en lyckad kväll tycker jag och så kul att umgås med min fia ♥
Söndagen mådde jag dock inte så bra, men det var väl vad jag förtjänade...

Världens bästa fia & jag ♥




I går blev det äntligen av att jag bakade lussebullar dock blev jag väl klar 11 på kvällen då jag inte började förens 9, så är det när man har små barn som inte låter en göra som man vill ♥
Goda blev dom iaf och nu är frysen full så det är bara att komma och fika om du har lust ;P



I dag blev det träff me mammorna igen alltid lika trevligt och en mysig vecko tradition vi har. Är så kul och se allas framsteg som händer nu, nu kryper nästan alla och är överallt och ingenstans *skratt*
Der är skillnad det mot innan när de låg så snällt på filten på golvet :)

Rebecka & min Nova

*hua* Glömde ju skriva att ja hitta "värdens" största speindel i min källare i går :S
Jag är inte rädd för spindlar annars men detta va hemsk så till och med jag skrek...

Spindlen som snabbt fick flytta ut i kylan *hua*

1 kommentar:

tuss sa...

nu är du min hjälte - hade det varit jag som hitta en sån spindel hade ja dött på plats.. modigt gjort att vräka den =)