onsdag 23 december 2009

Nu kan tomten komma :)

I går fm åkte Hampus och Nova till svärmor i Filipstad över dagen och natten för att jag skulle få lite egen tid :) Men kan säga att jag längtar nått fruktansvärt efter min dotter nu, gjorde ja redan i går kväll iofs :P

Inte van att vara i från henne så här men det är väl nyttigt för mig antar jag och bra för Hampus att ta ansvar för Nova själv. Men nu får de gärna komma hem snart, är så tomt och tyst och ja börjar bli rastlös haha

Eftersom jag har myck
et tid nu har jag hunnit med en del här hemma iaf, har städat, pyntat granen och fått fram alla tomtar. Tänkte jag skulle hinna laga lite julmat och tvätta oxå, sen ska jag ut på långpromenad med hunden oxå :)



Önskar alla min läsare en riktigt
GOD J
UL!!!

Min fina adventslåda som en vän gjort till mig kolla in hennes blogg finns massa fint :)

http://krillaskrusiduller.blogspot.com/

Min goding på "lilla" julafton i Filipstad ♥


Min favorit tomte som min kära mamma gjort till mig ♥

Inga kommentarer: