söndag 27 december 2009

Då va julen slut..

Ja ha då får man vänta tills nästa år tills denna högtid kommer tillbaka, tycker alltid julen flyger förbi kanske på gott och ont :)

Nova har varit toppen under hela julen trots vatten koppar, måste säga att det gick otroligt smidigt märktes knappt att hon hade det om man bortser från prickarna då.

Julen firades ju i min mor o fars hem på landet så mysigt me allt julpynt, ljus och snön där ute i skogen :)

Goding..

Världens finaste Nova
Juldagen blev det lite party med min kära svägerskor, på kvällen sen blev det "Mastis" i Kristinehamn där man träffa på en och annan full tomte :P

Under natten tappade jag rösten och kan fortfarande inte prata hehe
Hoppas ni alla haft en god jul snart är det även slut på detta året, ska bli spännande och se vad nästa år har att erbjuda för skoj..

Jag och min ena svägerska i början på kvällen :P

Inga kommentarer: