söndag 1 mars 2009

Barbamamma..

Usch känner mig som Barbamamma nu, börjar få massa vatten i kroppen så mina ben och fötter känns stora som hus. Även mina händer är svullna så jag kan inte ha min förlovningsring, vilket känns så tråkigt när man är nästan ny förlovad :(

Är jätte glad och tacksam över att va gravid, men nu börjar det bli lite jobbigt.
Har ju som sagt problem med fogar och ju tyngre jag blir desto värre.
Tror jag börjar få mina sura hormoner nu med, tycker jag är trött och sur jämt..
Men nu har jag iaf gått in i v35 får hoppas den kommer inom det 5 v så jag slipper gå över tiden iaf.


I går va jag på stan och fika med min kära vän Jenny
(alias Bruno) på Paris, nej förlåt mig på Som Hemma heter det visst nu.. Inte sett henne på jätte länge så de va kul. Blev en kyckling paj och cola *mm*


Jag & Jenny förra sommaren..

Inga kommentarer: