tisdag 31 mars 2009

I dag kommer Hera hem :)

Va hos mamma och pappa och hälsade på i söndags, fick lite mat och komma ur huset lite :) Båda jag och min käre sambo har haft ont i kroppen nu och känt att Hera inte fått riktigt det hon behöver. Så hon fick stanna kvar hos sin "mormor" & "morfar" .

Nu vet jag att hon får det hon behöver, tack snälla ni :)
Men i dag kommer mamma hit med henne ska bli så skönt har längtat massor, undrar hur det ska bli när man får barn och de ska sova borta första
gången?? När jag tycker det är super tomt utan hunden *hehe*

Jag och Hampus såg en super mysig film i går kväll : Marley And Me med Jennifer Aniston och Owen Wilson. Men *hua* vad jag grinade kunde knappt sluta och längtade ännu mer efter min "lilla" vovve. Denna film kan ja varmt rekommendera, det kändes lite som att det är så vårat liv kommer att bli :)
Kanske inte deras jobb men allt annat runt i kring fast att våran hund är mer dresserad.. eller ;P


Mamma´s älskling..

Inga kommentarer: